وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

وزیر صهیونیستی تهدید به بستن مسجد الاقصی به روی مسلمانان کرد

وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که مسجد الاقصی را به روی مسلمانان می بندد. این نخستین بار از زمان اشغال قدس در سال 1967 است که مسئولی صهیونیستی تهدید به بستن مسجد الاقصی می کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در همین حال نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه با توسل به زور و خشونت نمازگزاران را از مسجد الاقصی بیرون راندند و در مقابل به شهرک نشینان صهیونیست اجازه دادند از طریق باب المغاربه به این مسجد مبارک وارد شوند. صهیونیست ها به سمت نمازگزاران گاز اشک آور و نارنجک های صوتی شلیک کردند که در نتیجه دست کم 35 فلسطینی زخمی شدند.

رادیو عبری زبان به نقل از اهرونوویچ بیان کرد: همانگونه که روز گذشته مسجد الاقصی را به روی یهودیان بستیم هر وقت بخواهیم آن را به روی مسلمانان نیز خواهیم بست.

با این حال اهرونوویچ اظهار داشت که تصمیم اصلی را در این زمینه پلیس صهیونیستی در قدس می گیرد.

وی مدعی شد: شماری از نمازگزاران فلسطینی که امروز دوشنبه از مسجد الاقصی اخراج شدند، وابسته به جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48 و حماس بودند که شماری از آن ها بازداشت شده اند.

از سوی دیگر، وی ضمن اشاره به حادثه سنگ اندازی به سمت قطار سریع السیر در قدس اشغالی اظهار داشت که پلیس صهیونیستی هرگز اجازه تکرار چنین حوادثی را نمی دهد.

Comments are closed.