وب سایت خبر گزاری عقاب نیوز | Oqab News
عقاب نیوز، خبرگزاری عقاب | Oqab News

جلسه کاری مسوولین نهاد و هفته نامه عقاب در کابل و بغلان برگزار شد

جلسه نوبتی دست اندرکاران نهاد مردم روشن ضمیر میهن و هفته نامه عقاب تحت ریاست رییس عمومی نهاد و هفته نامه(بسم الله شریفی) بتاریخ دهم جوزا در دفتر کابل با پلان های جدید کاری برگزار شد.

رییس نهاد در کنار قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر همراهانش از دست آورد ها و چالش های کاری یادآوری نموده و بر ایجاد یک سیستم شفاف در عرصه های کاری نهاد مردم روشن ضمیر میهن در مرکز و ولایات تحت پوشش آن تاکید بعمل آورد. شریفی افزود:( سهم گیری اعضای برجسته نهاد در تمام عرصه ها به ویژه در پروسه مالی ما را بیشتر از پیش تقویت می نماید که باید با کمال جدیت به آن پرداخت…)

هارون آریایی نژاد، حمید الله مرادی، عبدالحمید صالحی، کریم الله حسینی و… به عنوان اعضای شورای مرکزی نهاد روی آجندای مورد بحث به تبادل نظر پرداختند که بعد از رایزنی ها در تمام برنامه های پلان شده با توافق آرا تصامیم اتخاذ نمودند. این در حالی است که مسؤلین نهاد مردم روشن ضمیر میهن به مثابه یک نهاد فرهنگی و اجتماعی در جلسه ای روز پنج شنبه15 جوزا در دفتر بغلان کمیته مردمی خویش را نیز ایجاد نموده و به دعوت مردم فرهنگ دوست به نهاد مردم روشن ضمیر میهن تأکید به عمل آوردند. بسم الله شریفی در این نشست نیز از دست آورد ها و چالش ها یاد آوری نموده خواهان جدیت عمل در فعالیت های فرهنگی از طرف اعضای نهاد مخصوصاً اعضای رهبری شده پیشنهاد کرد برای نظم در کار ها باید برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد.                     گزارش از کبیری

 

 

 

Comments are closed.